jomenvisst


Min tatuering kliar.

Jag har haft skola idag! Egentligen är den gruppen som jag går i för svår för mig, men grejen är att det finns bara en att välja mellan. Alla andra grupper har lagts ner. Jag förstår väl kanske 3/4 av vad läraren säger, ibland mindre, han pratar ju med oss som om vi vore infödda fransmän liksom. I min grupp är det 9 st, varav de flesta har varit här i Frankrike sedan augusti förra året. En är 46 år och har bott här i 4 år. Man ba jaa...men men, det funkar ändå! Jag lär mig nog mkt omedvetet!!

Kul är iaf att jag träffat alla mina tyska vänner genom skolan, bl a Alisa som jag är bäst kompis med. Vi samåker ju varje gång. Idag satt vi o skrattade "diskret" hela lektionen, åt t.ex Angela, den 46-åriga tyskan, som tuggar tuggummi som en ko.

Första dagen sedan the return från Sverige har gått bra, jag har överlevt och mer därtill! Det är faktiskt absolut helt okej att vara tillbaka =)

Talk to you soon

Love//

fanny

Johannas inköp på Maxi, en "Oskar" till Nella, hennes hund. Själv köpte jag mer mogna grejer, typ hårfärg och glass.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maaaalin Mögel

även fast du tycker det är ganska okey att va tillbaka så tycker inte jag att det är ok att du åkte tillbaka!!! du borde ha stannat längre tycker jag!!! miss u<3

Postat av: Johanna

jag håller med malin:P och jag tycker du ska vara snäll mot oscar. och mig. HAAAHAAA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback