HHHHHHHEEEEEEEEEEEEEJJJJJJJJJJJ


VILL BARA SÄGA ATT MIN DATOR FUNKAR IGEN SÅ NU SKA JAG SKRIVA ASMYCKET.

Jag har ju levt över 1 månad utan dator, och det har funkat förvånansvärt bra faktiskt. Har vart liite smått uttråkad ibland, och det har varit väldig tur att jag haft Twilight-böckerna att läsa. Jag har läst 8 böcker (varav 4 är typ 4-5 cm tjocka) på 3 månader, det är bra.

Så vad har jag gjort under min månad i exil..? Jag har åkt snöskoter. Åkt skidor (lite iaf, jag har kommit på att skidor inte alls är min grej, det är roligare med pulka) Jag har druckit 123 kaffe på Starbucks i Geneve. Jag har gått i skolan. Jag har hittat mitt eget smultronställe i Fillinges. Jag har suttit ute o solat på terassen och fått den fulaste brännan (som nu är borta). Jag har åkt med bilen till verkstaden igen eftersom ena vindrutetorkaren gick sönder mitt på motorvägen i spöregn. Jag har bakat chokladbollar. Jag har toppat ALLA låtar på Singstar Schlager. Jag har umgåtts med mina tyskor. Jag har umgåtts med mina svenskor. Jag har joggat en gång. Jag har tagit en massa bilder som jag ska lägga upp på facebook. Och i förrgår bakade jag en sockerkaka.

Jag har säkert gjort mer men kommer inte på nåt nu =)

OCH NUUUU sitter jag här hemma i Svärje!! Det är så himla kul o va här hemma igen så det finns inte. Även fast jag trivs superbra där, så är det no place like home. Och att få träffa mina älskade vänner igen, det är ju bara guld.

Idag ska jag vara med Johanna hela dagen och det ska bli SÅ KUL. Vi ska göra lite crazy saker som jag berättar sen..och på kvällen åker vi till älskade Sara för en mysig middag! Imorgon ska jag vara med Malin, SÅ KUL. Som sagt, kan det bli bättre?



I'M BACK

Love//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: joh

YEEEEEEY! Vet du hur mycket man saknat dina uppdateringar eller. (Inte dig, nej nej) HAHA! Äsch. idag blir fantastic. Jag laddar batteriet till kameran nu. påminn mig!

Postat av: mäjlin

weeei you're back!!! Svärje i våra JÄRTAN;P haha

Postat av: Jenny

Hej Fanny! Det var jätte trevligt och träffa dig i lördags :) Hoppas du hade en trevlig kväll då. Jag kommer sakna dig nu när du åkt igen. Men vi syns när du kommer hem sen. Ha det så bra där borta.



// Jenny <3<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback