Örnen har landat


Nu sitter jag här i mitt nya rum, det är stort och fint, jag har egen dusch och handfat i rummet, toa finns i hallen.
Familjen verkar jättetrevlig, känner de ju inte än men av det jag har sett så kommer jag nog att trivas bra. Barnen, Baptiste, 8, och Juliette, 5, är jättemysiga och verkar ha accepterat mig väldigt bra.
Igår när de kom hem från skolan hann vi inom 2 timmar titta på alla deras leksaker, sjunga singstar, spela piano, spela UNO (med olika regler varje gång) samt spela pingis på köksbordet. Haha. Ja jag kan ju säga att energi inte är något dessa barn saknar!

Idag fick jag lägga barnen själv eftersom både Christoffer och Raphaelle skulle på möten i Geneve. Det gick faktiskt bra och var inga större problem (förutom att de slog på varandra med kuddar, hoppade i sängen, skrattade som om de precis upptäckt att man kan skratta och skulle visa alla leksaker igen). Men sedan gick det bra=P Jag läste saga för Juliette och pratade lite med Baptiste, så sov de som stockar sen.

Jag ska ta lite kort så får ni se hur de ser ut och hur huset ser ut!!

So far, so good.

Men jag saknar er. Kärlek// fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

Jag saknar dig! <3 Men jag är mycket glad att det går bra för dig. Du vet ju att jag är biff, som om någon är dum så ringer du! Ok? hihi.



Neeejdå, det här kommer gå jättebra och du kommer nog ha mycket kul:)



Finns här ändå! For the good and the bad times :) Puss<3

Postat av: Lovisa

Yeyh, vad roligt för dig! Lycka till <3

Vi hörs.



Puss och kram

Postat av: Bångis

Vad härligt det låter:) Det låter som att du har fått ett bra första intryck och det är ju as bra!

Det låter som roliga ungar det där:)



Hoppas att du får det bra, ska följa din blogg är så nyfiken på hur det går för dig!



Ha det bra och lycka till! Kram på dig!

Postat av: Jenny

Tack så mkt för kommentaren du skrev till mig i min blogg. Skönt att du finns här och förstår och lyssnar :). Jag gör detsamma för dig om du behöver prata sen. Du vad heter du på msn? kan vi snacka mera där. Skriv vad du heter i min blogg när du kommentarer något så kan jag adda dig :). Hoppas du har det bra där borta :)

Du verkar trivas iaf och det är ju skit bra :D



Ha det bra Herrå!

Postat av: Jenny

Hej Fanny, =) vet inte om min kommentar kom fram sist. Men skriver igen ifall det inte gjorde det. Tack så mkt för kommentaren du skickade till mig i min blogg. Skönt att du finns här och lyssnar och förstår mig. Jag finns där för dig med ska du veta. Bara och höra av dig om du vill prata =). Lyssnar alltid. Skönt att du har det bra där borta =) Och sen täntke ja höra med dig om jag kanske kan få din msn kan vi snacka och höras där :) Du kan ju skriva ner den i min blogg när du kommentarer något inlägg ja skriver :). Ha det så bra!! Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback