Min pappa har julafton


Idag fyllde Christoffer år! Han och Raphaelle planerade att åka in till Geneve för att äta lunch, så jag tänkte att jag kunde följa med och kika in stan lte under två timmar! Det var ett roligt avbrott eftersom det mest underhållande i Fillinges är Posten och ICA-affären. Så där gick jag alldeles själv och tittade haha..kände mig lite vilsen men hittade ju till slut ett H&M som tur var =P Köpte en kofta, shorts och ett par skor från "Hommes des garcons" eller vad det hette, ja ni vet. Det var 70% rea på skorna så jag slog till!

Sen när vi kom hem gjorde Raphaelle, Baptiste och Juliette en liten tårta (Juliette såg väl mest till att provsmaka smeten med jämna mellanrum på 5 sekunder.. ja, liksom så att allt var som det skulle ;) Det sötaste var ju när Juliette skulle förklara vad det var för dag idag:

Fanny fanny, min pappa har julafton idag!

Haha, Juliette säger alltid så roliga saker eftersom hon inte har sådär jättekoll på språket än. Baptiste däremot är väldigt duktig med tanke på att han ju inte pratar så mkt svenska i vardagen. Barn lär sig snabbt!

Imorgon ska jag först lämna barnen vid skolan, sen direkt åka till supermarketen och storhandla. Eller ja, min tanke är iaf att åka direkt till affären..jag hoppas att jag hittar dit =P Har ju varit där en gång...kommer ihåg hur det ser ut där, men är not so sure about the road to get there..men det lööööser sig, som med allt annat.

Miss ya and love ya

Always//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

haha va roooligt =) trevlans. Det är mycket kul att läsa om va du gör på dagarna! Så du vet :D mihi. puss

Postat av: Bångis

Å vad mysigt du verkar ha det! Och barnen, gud vad söta! Dom verkar ju riktigt snälla:)

Hoppas du har det bra!

Puss o kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback