Middag i Geneve


Ikväll ska jag på middag i Geneve med Johanna, den svenska au pairen jag träffade och nån till tror jag. Det ska bli NICE att komma ut lite och umgås med andra än barnen. Kul att äta på restaurang med :)

Tyskan Alisas familj är borta över helgen och hon tänkte ha middag, förfest och utgång imorgon! Och jag vill JÄTTEGÄRNA gå. Men KAN INTE för jag ska vara barnvakt....Raphaelle och Christoffer ska nämligen äta middag med Raphaelles föräldrar som en present eftersom hon fyllt 40. Inte nog med att jag ska ta hand om Baptiste och Juliette, de ska även ha en kompis här som ska sova över...shit har värsta visionen framför mig om hur jobbigt det kommer bli. De kommer springa omkring och inte vilja lägga sig bla bla bla....men aja, what to do what to do..

Och sen vill jag säga ETT STORT GRATTIS TILL MALIN NR 2 SOM FYLLER 21 IDAG!!!! Hoooppas du får en UNDERBAR födelsedag vännen! Njut för det är du värd.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Jenny

Tack för kommentaren du skrev till mig :)

Postat av: Bångis

Tack så mycket vännen! (några dagar för sent:))

Hoppas att du har det bra! Men det verkar ju som a tt du börjar hitta din plats! Kuul!

Kram på dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback