Mes amies


Vill bara passa på att tacka så mycket för alla fina kommentarer jag fått!
Ibland säger man att ord inte är någonting värt, att det är handlingar som räknas, men bara det att jag vet att ni finns kvar och läser om min vardag, att ni faktiskt bryr er, är värt tusenfalt för mig.

Och kom ihåg, I'm only a phone call away, så tveka inte att höra av er om det är något speciellt som hänt, eller nåt ospeciellt med för den delen.

P.S Skype funkar ju alltid.. ;)

Always //

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

visst känns de länge :O Typ en månad, okej nej, men MINST 2 veckor. Det kommer kännas lite konstigt när du inte kommer på ett tag. Meeen jag tror dessa 5 månader kommer gå poof! Och då kommer du inte vilja lämna de små liven:)



Bästa du<3 Vi hörs, och jag ska prova att skaffa skype hemma ;D Puss på dig

Postat av: Jenny

Klart vi finns här och läser din vardag :), Ha de så roligt där borta =).



Kramen!

Postat av: Maaalliiiiin Mögel

värsta mys du verkar ha honey!! Låter faktiskt som att du gillar barnen lite;D Vilken tur dessutom att du hittade en H&M butik, liksom hallå, hur skulle du ha klarat dig annars;P?? Känns det bra att vara där då? liksom trivs du? pussss, miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback