Måndag 10.15


Imorgon 10.15 lyfter planet. Fan va konstigt det känns. Jag vill inte, men kan inte stanna hemma. Jag ska. Jag ska åka och jag kommer klara av det. Känns jävligt konstigt bara att gå omkring här hemma och tänka jaha, det var sista gången jag duschar här på 5 månader. Sista gången jag äter middag med familjen.Sista gången allt. Jag vet att det "bara" är fem månader jag ska vara borta men det känns som for ever just nu. Väskan är packad, mobilen laddad, passet ligger framme, pengarna ligger säkert i forex-påsen längst ner i ryggsäcken. Nu ska jag bara se till att själv bli redo. Piece of cake.

Jag kommer sakna er. Men vi hörs!

Cause I'm leaving on a jetplane

Kärlek// Fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Saris

I kiss you and smile for you and will always wait for you! You will be back! KISS and LOVE

Postat av: Jenny

Ha en jätte bra resa Fanny. Vi får ses när du är hemma sen. Får vi ha någon tjejkväll :), Ha de så bra där borta..



Kramen// Jenny

Postat av: Johanna

Du är bäst, du kommer säkert ha massor med kul! Och lära dig MYCKET! :D Finns såklart här och är dum mot dig när du kommer hem! Då ska du få igen för hundfilt! MOAHAHA. Sålänge får vi ha filmkvällar via msn. Puss honey! You're only a phonecall away, om du behöver någon som räddar dig, jag är biff!

Postat av: Maaaliiiin Mööögel

Kom ihåg att se på det här som ett äventyr som tar dig ett steg närmare alla dina backpackdrömmar:) Nu har du ju ändå allt ordnat liksom! dessutom är det väldigt många (inklusive jag själv) som är vääääldigt avundsjuka på dig som får den här möjligheten! Du grejar det!!! Kom också ihåg att det går att ploga sig nerför en skidbacke;) gonna miss you fanny färsking!! <3

Postat av: Sanna

HEJ! Du på torsdag fixar vi SKYPE!!! Då har jag gjort min tenta, just nu har jag grejer upp över öronen. MEn vi kirrar det då :). Ha det bäst babe! puuuussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback