Majs som poppar


Hej!
Nu har jag precis kört Singstar med Juliette, Baptiste och Christoffer - HAHA! Det var skitkul, speciellt när Juliette helt seriöst utbrister :Je suis un crotte !!! (jag är en bajs) då vi kollade på resultatet efter en sång ( ni vet, man kan bli wannabe, amatör etc.) Ja det var iaf väldigt roligt då =P

Och jag har ätit rostade och saltade majskorn, jättegott visserligen men nu känns det som att majskornen håller på att poppas till popcorn i min mage!! Jag kommer nog ha lite gaser who search for freedom i natt!!! Hahaha...

Nä, nu vet ni det senaste inom crottar och gaser här på route de la plaine, Fillinges, France.

Er favorit-crotte //

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bångis

hahaha!

Postat av: J o h a n n a *

bången har ju kommenterat :D hahahhaha



jag skrattade faktiskt när jag läste de, men jag låg i sängen och hade datorn på golvet och armarna under magen, så de va svårt att skriva:P HAhAHAHA



va inte de en bra ursäkt? Det som är ännu bättre är att de va sant:P hahaha..



ha de bäst puss..



yo the money for the thing would be really nice if i could have on my account like tomorrow... can't say what though. not here because someone might be reading. hope u get the point. bye crotte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback