L'école


Idag ska jag börja skolan!! Tres bien je pense. Jag hoppas det finns några eller iaf en normal människa där som kan bli kompis med mig. Jag ska fråga den mest normala: Hej, vill du bli kompis med mig?För jag saknar nämligen alla mina kompisar där hemma så jag tänkte att du kunde vara lite substitut för dem så länge jag är här. Sen behöver du ju inte umgås med mig nåt mer om du inte vill.

Ja, det ska jag säga. Snacka om att jag kommer få kompisar.

Hmm...nåt mer som är nytt? Njaaeeee....eller JO. Idag provade jag smörgås med Nutella till frukost. Det var gott men ganska sliskigt så jag hoppar nog över det i fortsättningen (vilket är väldigt bra eftersom jag har börjat mitt nya liv nu igen).

Jag känner att detta var ett väldigt djupt och intressant inlägg.

Always//

fanny

Jag har lärt mig o redigera lite :)


Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

plutt, vem vill inte vara kompis med dig?! hihi. DU kanske ska skippa den där lilla dialogen bara ;) ett tips.



haha nytt liv igen. Känner igen det där. Jag har typ också börjat, men ändå har jag lyckats mosa i mig mer godis och så än innan. och jag som åt chokald till frukost? Du fattar katastrofen nu;) HAHA, neejdå.



När du kommer hem igen blir det beach 2009 eller kanske 2024, meeen men.



Jag saknar dig min marsian! Alla adventsljusstakar och julgranar är nu borta, så det är ganska mörkt! Vill ha tillbaka min sol! Meeeen du kommer ju lagom till sen-våran! (INTE SOMMAR, sen-vår!!!)



Pusssss<3<3<3<3<3<3<3

Postat av: malin mögel

haha, ja men det var väl nåt sånt du sa till mig när vi blev kompisar för 13 år sen??;P se så länge du har fått stå ut med mig, hehe, eller ska vi säga tvärtom;P??

Hur va skolan då? Tres bien j'espere:D

A bientot ma cherie! bisous bisous

Postat av: Jenny

Lycka till med skolan:)

Postat av: J o h a n n a *

haha jag ser alla dina kommentarer. det är tydligen jätte hög belastning, så de kommer efter ett tag;) haha. :D

Postat av: Jenny

Jag svarar här. Såg din kommentar nyss. Nej jag vet det där är svårt. Men just nu får ja nöja mig med att han och jag är vänner. Framtiden får visa vad som händer. Hoppas att allt löser sig en vacker dag. Sköt om dig ! Känner du lika dant för din Andreas?.. Kramen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback