idag


Idag har jag varit i La Clusaz då jag skjutsade Baptiste till skidskolan. Juliette följde inte med eftersom hon är lite förkyld (ganska skönt om jag ska va ärlig men säg det inte till någon, fick ju lite tid för mig själv :)
Det är jättefint där uppe, la ju upp några bilder tidigare men ska ta lite mer på byn någon gång, kanske på kvällen för det är verkligen sjukt fint då.
Det gick bra o köra med, körde bara fel 2 ggr haha, tur att jag hade Baptiste med mig, som ca en kvart EFTER vi kört fel frågade lite försiktigt varför kör du här? TVÄRNIT, vända om, skratta lite. Baptiste: hehe, jag vart lite rädd där ett tag.
Hahaha bra att han har förtroende för mig =D

Idag sa Juliette att hon skulle kalla mig för sin storasyster - lite gulligt tycker jag :) I morse kom hon in i mitt rum kl 07.23 (och ja, hon knackade först men jag låtsades att jag inte hörde) och sa Ska vi spela UNO? Och jag vill äta.
Totalt under mina 2,5 veckor här har vi nog spelat UNO i snitt 8 ggr per dag. Tur att jag tycker det är kul.

Allt är bra annars! Familjen är snäll och allt funkar. Det kanske är skolan då som är lite smådryg..sjukt svårt, jag fattar ingenting. Meeeen man vänjer sig förhoppningsvis....det lööööser sig.

Kärlek till er.

Always//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback