hiiii


JOHÄNNIE PAKETET HAR KOMMIT OCH DET VAR JÄTTEBRA TACK SÅ JÄTTEMYCKET VERKLIGEN NU KOMMER JAG LUKTA ASGOTT JÄMT =D=D=D

När jag var o klippte mig strax innan jag åkte så hade frisören i nånting som gjorde att håret blev glansigt och fint plus att det luktade skitgott (haha det bevisades av att johanna, som var med på klippningen, gick och drog i mitt hår resten av tiden vi var på stan ;) Och den produkten fick jag av Johanna idag! Vi som satt senast i morse och hade värsta diskussionen om hur tullfolket hade tagit paketet. Men nu kom det äntligen alltså :) Och dyrt var det med :O Tack, du är guld.


                

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

JAAAAA :D Guuuud va bra att de kom fram. Började bli lite orolig! hihi, va bra att du blev glad :D hihihi. tyckte du behövde lite sånt, så du inte glömmer mig;D Nu kommer du ju påminnas av doften heeeela tiden :D moahah!



Love to you puss<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback