Hej


Okej, har inte uppdaterat på ett tag, men allt är bara bra så ni vet!

Igår var det sagt att jag skulle åka till staden Annecy med 3 av tyskorna från skolan. Dock var det ju så att Raphaelle jobbade hela dagen så Christoffer skulle vara själv om jag åkte. Han skulle dels köra Raphaelles föräldrar till flygplatsen (de är i Turkiet nu, fy!) och åka och handla, vilket skulle innebära att barnen blev själva. Sen vid kl 13 skulle de ju upp till La Clusaz då Baptiste skulle på skidskola. Så det blev så att jag var tvungen att stanna hemma lite längre för att vakta barnen plus att hjälpa till o städa då Raphaelle fyller år idag!

Så först vid ett-tiden kom jag iväg! Ja åkte ju helt själv eftersom de andra åkt vid elva. Tänkte ju ha GPS:en men vare sig Christoffer eller jag fattade, eller hade tid att lära oss den=P Så jag fick ta en liten papperslapp och skriva upp vägen på. Det tog ca en timma att ta sig dit men det gick bra trots allt... :) Blev dock lite fundersam då den påstådda "motorvägen" kantades av inhängnader innehållandes får och hängbukssvin samt en och annan husvagn. Meeen men, jag följde skyltarna och kom så småningom fram!

Och jag ringde till Alisa, tyskan vars nummer jag har. Och jag ringde. Ringde typ 10 ggr till, men kom bara fram till telefonsvararen. JÄVLAR!  Jaha, det var ju super liksom. Men nej, här går vi inte o hänger läpp, jag gick runt med mig själv och hade en superbra dag! Det var rea överallt så jag gjorde några, eller ganska många, riktigt bra fynd :) Nu talar vi alltså 60-70 %, man kan ju alltså dra slutsatsen att man var dum om man inte slog till och köpte.

Det var ju lite läskigt när jag skulle hem dock, var ju jättemörkt då!! Jag villade runt lite i centrum till en början, men hittade så småningom ut, till min stora lättnad. Och när jag äntligen efter en lång timma körde upp på uppfarten till huset, kunde alla 357 spända muskler i kroppen slappna av. Hahaha, tänk er mig sittandes i bilen, två decimeter från rutan, hållandes krampaktigt i ratten med mobilen i ena handen och ögon stora som hängbukssvinsmagar för att kunna ta in så mkt ljus som möjligt. Nice =D

Och ja, idag är det ju som sagt Raphaelles födelsedag, hon fyller 40. Så nu på kvällen kommer det några gäster på middag, varav en familj ska sova i mitt rum en natt så jag har flyttat ut några av mina saker till arbetsrummet, där jag ska sova!

Hoppas allt är bra där hemma! Jag saknar er som fan, även fast jag trivs bra här.

Hörs snart igen.

Always//

fanny

Världens snyggaste skor som jag verkligen (inte) behöver




Världens sötaste kjol som jag hittade på Mango! Ursäkta för typ sämsta bilden ever haha.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Låter som en trevlig shoppingdag ändå. Man shoppar nästan alltid bäst med sig själv, mig eller malin mögel ;D HAHAHA. närå, men det är kuuuul att läsa om va du gör och hur du har det :D



Miss ya honey pie=) Puss

Postat av: Lovisa

Heej! Så kul det verkar vara! Snygga skor också. Du kanske vill dela med dig nån gång!



Puussss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback