Happy Birthday!


Grattis på födelsedagen bästaste Malin !!!! 21 år!

I 14 år (är det så länge? :O sen sexårs-gruppen va?) har vi varit vänner och det ska bli många många år till. Vi kommer stå där när vi är pensionärer och skratta åt varandra när vi ramlar med våra rullatorer såsom jag skrattade, som du säkert så väl kommer ihåg, när du ramlade av cykeln =D

Kommer du också ihåg Nanny och Sivan? Elefantstenen A.k.A Pelefanten? Alla dagar i gula lekparken? Lord, den fina collien? Shang och Snobben? (han hette säkert jean eller nåt haha) När du första gången EVER galloperade själv, och det var på Leeroy, den stora svarta hästen mamma hade på foder? "har du galopperat förut malin??" "hihihi NEJ aldrig!! hihihi" "WHAT??? :O" När vi åkte pulka i backen vid Hamreskolan? När vi lekte mamma pappa barn med Kronander och han var bebisen? När du var ballerina på cirkusen med fritids? När vi ordnade "Fångarna på fortet" åt ettorna och du var starke Adolf i lergyttjebrottning? När vi hade "Sikta mot stjärnorna" och vi var Carola, fångad av en stormvind? Alla gånger vi haft Lilla Julafton? Alla gånger vi skrattat åt allt från halvätna prinskorvar till faktiska skämt?

Du är min vän och har följt mig genom allt och inget. Love you.








Haha redovisningen på projektet =)

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

hahaha, vilka minnen :D



GRATTIS MALIN :D

Postat av: Bångis

Haha, vad sött skrivet! Vilka härliga minnen ni har!

Postat av: Jenny

Tack för kommentaren du skrev till mig :). <3

Postat av: Johanna

vad är vadååå? haha! om du menar smyckena så är det hängen till en kedja ;D jappjapp!



du vi har buissiness to talk, särä fyller år. gå in på msn.

Postat av: Anonym

SAAAAKKKKNNNNAAAAAAARRRRRRRRRR DIIIIIIIIG!!! Vill ha dig här och älta mysiga saker med dig och krama dig min kloka, fina vän! JUCK

Postat av: Maaaalin Mögel

Åh bästa Fanny! vad rörd o glad jag blev när jag läste ditt inlägg:D jag skrattade så jag nästan ramlade av stolen!! men icke att förglömma...de gånger som du försökte flyga med Hanna, hahahahhaa;P du är verkligen min äldsta vän, o jag hoppas vi är vänner så vi kan köra rullator-race:D pusss på dig min panterälskande sockertopp!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback