godkväll


Idag har det regnat hela dagen, inte så kul! Hmm funderar på att kanske leta efter nånstans där man kan gymma eller så för jag känner mig värsta orörlig...aja men det får jag ta sen, nu ska jag iväg hem till min LÄRARE på middag HAHA. INTE bara jag dock, utan hela klassen (7 pers då). Han ska bjuda på Tartiflette, en form av paj kan man säga med ost, potatis och bacon ungefär. Så jag ska åka till ett litet bageri där tyskan Alisa ska hämta upp mig med en av hennes kompisar så åker vi tillsammans. Hmm hoppas det blir trevligt iaf..=)

Imorgon kanske det blir skidor, vi får se:)

Jag saknar er friendisar.

Paix et Amour

// fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback