Det e fan najs


Jag måste bara säga att jag är så nöjd med allting. Även fast ingenting har blivit som jag planerat så är jag ändå nöjd med hur det blivit. Det som ska komma, det kommer, det som händer, det är meningen att det ska hända på något sätt...det tror jag verkligen. Självklart kan man styra utgångarna mer eller mindre, men jag tror ändå stenhårt på att de val man gör, och de val människor runt omkring en gör, är menade ska hända. Jag har bestämt mig för att jag ska ta det mer som det kommer och inte planera så mycket i mitt eget huvud...släppa kontrollen lite så att säga. Det tror jag kan göra mig gott. Inte tänka och analysera så jäkla mycket hela tiden.

Live for the moment... the moment lives for you

  

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

jag tror precis som du. Man kanske har olika val i livet, men på något sätt är det meningen att du ska välja just det du gör. För att lära sig saker, osv. Man träffar de människor man ska för att bli starkare och sånt där! hihi.



Intressant med teorier... jag tror på ödet, inte på slumpen...



sorry om igår också. Va inte meningen att jag skulle babbla på om mitt i evigheter, och sen bara sticka. jag visste inte att han skulle komma då :P hehe, han hade extranyckeln!



Men jag hoppas vi kan prata lite mer idag kanske! Så får du berätta om dina framsteg in france =)



Puss på dig, jag saknar dig väldigt mycket just nu. Det är ganska tomt :( Puss ha de bäst ändå :D:D:D

Postat av: Jenny

Låter bra Fanny , Jag är stolt över dig :)



Postat av: J o h a n n a *

jaa,de fick jag :D dem visar hur man gör lockar, rakt hår, fakta om värmeskydd och plattången o allt=) nicenicenice!

Postat av: Jenny

Åååhh Fanny tack så jätte mkt för kommentaren du skrev till mig. Du är så snäll och så omtänksam. Tack för allt :). Jag fick tårar när jag läste de så fint vare =). Det känns skönt och höra någon annan säga så till än. Tack Fanny det där värmde verkligen .=) Jo jag förstår att det är så som du säger. Jag ska försöka så gott jag kan och ta vara på mig själv. Det är just det jag måste försöka göra. Så att jag mår bra i mig själv. Ska på intervju på torsdag vi får hoppas att de går bra :) Sköt om dig. Finns här för dig med<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback