Bäbis...?


Jo det är en rolig grej och det är att Raphaelle är gravid!!!! =D Jag har vetat det ett tag nu iofs. De enda hon har sagt det till är mig och Christoffer, vill inte att barnen ska få reda på det utifall det skulle hända något med barnet nu i detta tidiga stadie.
Men det är så sjukt creapy, eller coolt kanske man ska säga. Juliette har börjat prata jättemycket om bebisar, hur kul det skulle vara med en bebis, att den skulle sova i hennes rum etc. Och på söndagsmorgonen vid frukost sa hon att hon hade drömt om att Raphaelle fick en bebis, en liten flicka. FETT. LÄSKIGT. Även Baptiste har börjat prata om det!!

Idag vid middagen började Juliette igen med bebis-snacket. Och gud va jag skrattade ett tag där =P
Men asså, HUR ser man skillnad på pojk- och flickbebisar? Har flickor kjol när de kommer ut?
Har mina barbies en mamma och en pappa? Har mina barbie-skor en mamma och en pappa?

Baptiste: När en mamma och en pappa vill ha barn pussas dom. Och helst ska de vara i sängen. hihi.


Så sköna ungar. Men visst är det väldigt konstigt att de verkligen känner närvaron av den lilla?? De har ju aldrig pratat sådär förut!  De som hävdar att vi människor bara har 5 sinnen kan ju ta sig därbak.

                                                   

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

hahahah nej guuuud va läskigt! haha och vilka roliga frågor;) hahah

Postat av: Jenny

Hehe det där var lite läskigt:P.. Vilka söta barn =)

Postat av: Johanna

hahaha, nej tyvärr hon är inte här och hälsar på idag i alla fall :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback