Annecy


Jag kunde ju åka till Annecy iaf =) Jag, Louise och Alisa åkte tillsammans och mötte upp Katharina, Sarah, Maria och Marc. Vi gick runt lite i stan, verkligen en jättefin stad, Annecy! (ska lägga in lite bilder men orkar verkligen inte gå de 3 metrarna till skrivbordet där sladden ligger, ännu en anledning till att leta gym kanske).

Efter att vi strosat runt ett tag gick vi till ett café där jag åt typ VÄRLDENS godaste bakelse, typ ni vet nån degbotten där det måste vart iaf lite mandelmassa i, och sen ett berg av blåbär, okej låter inte så värst speciellt men jag lovar att det var supergott. (om ni vill ha en utförligare beskrivning av hur den smakade kan jag skicka en till Sara, ni vet ju hon är bra på att beskriva hur degen var mjuk men ändå krispig, blåbären söta och sura men utan att vara för mycket åt endera hållet, hur länge bakelsen räckte för att den var stor etc).

Sedan gick vi vidare till slottet i staden! Nice price. Och efter det blev det SUBWAY =) Off course Chicken Teryaki med sweet onio-sås som vanligt. Hehe, tänker alltid på Nice när jag ser en Subway för det blev ju tradition där att varje söndag, då allt annat var stängt och ingen orkade laga mat, traska över gatan och köpa sig en sub. Kanske även en kaka ibland :)

Sedan bar det av hemåt iaf och vid halv sju-tiden var jag hemma :) Självklart vart det lite UNO med Juliette, hur konstigt skulle inte det va liksom om vi hoppade över UNO en dag?

Som sagt, bilder kommer later.

Hoppas allt är bra =) Keep in touch dudes.

Kärlek//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

awwwwww!!! <3 vet du hur mycket jag saknar dig nu eller :D tur att jag lever ;)



HAHAHA sound of music. Jag kan faktiskt se det framför mig. Klockrent. Med små klänningar och rostter som fladdrar i håret :D



Nej men jag har ju börjat min plan på att sno din:O haha, maybe we end up with just a half anyway ;D



Jag tycker vi får ta en till filmkväll i veckan, because we just keep on swimming ;D love it! :) hihihi. Ohh jag behöver lite pep-talk just nu. Don't know why!



Miss miss miss you alot. Hur lång tid är det kvar nu? :D Ha de bäst hun<3 love<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback