Aah mais oui, bonjååår


Ännu en dag est passé. Dagen började med att Juliette kom in i mitt rum och sa kom kom, Baptiste vill prata med dig! hihihi... jajaja, jag kommer, ska bara ta på mig byxor...GÄÄÄÄSSSSPP...Och glöm inte dina tofflor, parce que det är kallt!
Men du har ju inte ens strumpor på dig? Mais du fryser mer än moi!

Haha. Söt.

Ja det enda Baptiste ville var att vi skulle äta frukost. Och det var mycket skratt och prat som vanligt, vilket inte är det mest praktiska med sovande föräldrar på övervåningen, så jag satte till slut på TV:n. Och tänk er nanosekunden i typ vakuum precis innan Big Bang-smällen, så tyst blev det. Iallafall i fem minuter.

Efter ett tag kände jag mig tillräckligt lugn för att kunna gå in till mitt rum o typ ta på lite deo etc haha..så knackar det på dörren, det är Juliette som hoppar upp i sängen upp o ner upp o ner...kom du måste komma! Tar upp mitt rosa panter-gosedjur och pekar på det. Det visade sig att Rosa Pantern gick på TV, och det var ett väldigt spännande avsnitt måste jag säga..

Senare på dagen åkte Baps till en kompis och jag, Raphaelle och Juliette åkte till La Clusaz, skidorten de brukar åka till. Raphaelle hade något möte med en jobbkompis så jag och Juliette gick o hyrde skridskor. Jag som är typ The Master Of Skridskor. Totally. Men okej det gick ganska bra ändå, förutom att jag höll på o förfrysa mina tår ;)

Jag har varit här i 3 dagar och jag har det jättebra men jag saknar er. Kärlek// Fanny

Juliette i min mössa, mina vantar, mina tofflor :)


Juliette och nån kompis hon hittade på isen :)






Liten, liten del av La Clusaz


Ska ta bilder på Baptise också, men eftersom han var hos sin kompis nästan hela dagen så blev det inga idag!

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

shit vilken söt unge :D jag är kär! :D hiih. låter som du har de bra ändå! =)=)=) Det är braaa, bara du kommer hem någon gång;)



ha de bäst<3

Postat av: Jenny

Så söt unge ;)

Postat av: josefina

Vilken söt unge, var ni släkt på ngt sätt, nä, el? Haha jodå så söt som hon är så! Hur har du det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback