Venus and Mars


Venus/Mars, Plus/minus, varmt/kallt, smart/dum, kvinna/man.
Ibland undrar man vad som egentligen rör sig i männens huvud. Eller rättare sagt, OM det rör sig. Just nu känner jag mig bara så trött på det, jag har bestämt mig att jag ska lyssna på mig ett tag, vara med mig, göra det jag vill och vara med människor som faktiskt är glada för min skull att jag har kommit till denna insikt.

I alla fall. Killar. Dessa högst intressanta varelser med påstått lika hög IQ-nivå som motsatta könet gör ju verkligen världen till ett mycket intressantare ställe. Och jag har ju haft min beskärda del av upplevelser som har gjort att jag för tillfället är högst tveksam till om det finns någon normal kille som man kan lita på i alla väder och som verkligen älskar mig bara för att jag är jag. If you're out there, please show yourself soon cause I'm loosing faith here..

Jag förlorar inte bara mitt faith pga egna erfarenheter utan även pga andras som har upplevt saker som påminner om mina. Bra människor som förtjänar mer och hell of a lot better. Ibland undrar jag om vissa killar är lite allmänt retarded, eller om de bara inte give a shit. Detta stör jag mig på, för jag kan verkligen inte förstå hur de tänker. Men hey, killar har ju inte Y-kromosomen utan anledning. Vi är olika, venus och mars är olika. Men sen när är olika lika med retarded?

Då jag inte ens är i närheten av att ha träffat alla killar i universum, ber jag om ursäkt till er jag inte känner för att jag säger att Y-kromosomen är retarded. Ledsen, men nu snackar vi erfarenheter här, inte vetenskap. (okej, näst intill vetenskap, fast det är ju bara min åsikt).

Senast idag pratade jag med min kära vän Malin och hon återkom hela tiden med slagordet "killar är svin" haha..men jag kan lova er alla, att vi inte skulle säga en sån sak utan att ha viss bakgrund till det. =) Men denna konversation fick mig att skratta så pass att tårarna kom ;D

Fanny säger:

har du nån kontakt med XX då?

Malin säger:

njaa inte mycke

Malin säger:

han är ju också ett svin.

Fanny säger:

Schwine

Malin säger:

ja men jag säger ju det, killar är svin

 

 

Malin säger:

XX skrev till mig på facebook om allt o inget...sökte kontakt i skolan osv...sen lägger en tjej upp en bild på ett apelsinträd o taggar honom som en apelsin, fett sur är jag

 

Fanny  säger:

HAHAHAHAHAHAHHAHA

Malin säger:

man blir iaf paranoid av att sitta ensam

Malin säger:

haha

Fanny  säger:

hahaha malin you made my day HAHAHA

Fanny  säger:

seriöst sitter här o gråter hahaha

Malin säger:

ja men liksom fattar du?? ett jävla apelsinträd

Malin säger:

jag blir avundsjuk på ett apelsinträd

Malin säger:

haha

Malin säger:

jag vill oxå va en apelsin isåfall

Malin säger:

ett jävla apelsinträd...ojojoj, vart är jag på väg haha...men iaf poängen...jag får inget grepp om honom

Fanny  säger:

mm nämen jag förstår

Malin säger:

SÅ jag har lagt ner killar helt...bara därför satt jag bredvid snyggaste idag på en föreläsning

 

 

 

What can I say...

Att vara kvinna är en svår sak eftersom det till så stor del handlar om att handskas med män.

 

Dagens fundering, hope you liked it.

 

// fanny

 

 

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

HAHAHAHAHHA jaa dööör. malin då :P Men jag känner igen mig. Man blir avunsjuk på apelsinträd och massa annat konstigt.Vad är de de gör med våran annars så begåvade hjärna?:P



Jag fattar nada... Jag säger som malin,jag lägger ner det här! japp!

Postat av: Maaalliiiiin Mögel

ja men asså jag har bestämt mig nu! killar är skit! oftast;) men jag ska va lycklig singel ett tag nu:D ett tag till med andra ord, haha! puss på dig fansan! saknar dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback