seg


Hmmm, idag är jag verkligen seg känner jag. Vill typ inte göra nånting..inte deppig liksom, men bara seg och trött.

Helgen var iaf supertrevlig! I lördags åkte jag skidor för första gången på 5 år, det känns i vaderna idag kan jag säga!!
På lördagskvällen åkte jag hem till Alisa där också Maria och Louise var..Alisa hade FF så det var hääärligt. Vi åt hemmagjord pizza och tänkte kolla in ett uteställe i Fillinges! Och tell me about it att jag vart förvånad över att det fanns ett uteställe här. Tyvärr var det 30-årsgräns hahaha...så vi drog till ett annat ställe ganska nära, där vi var verkligen de första som gick in...då var kl 00.00. Folket här går inte ut förrän runt ett/två på natten. Niky'z som det hette var iaf superfint, verkligen classy (och ja jag blev lite förvånad faktiskt haha).
Först när vi kom in satte vi oss vid ett bord, men då kom en bartender och sa att om ni ska sitta här måste ni köpa en flaska med ex. vodka för 95 euro. NITTIOFEM EURO är du dum i huvet eller....???? Det gjorde vi självklart inte..
Drog hem vid ett kanske haha..jag var helt slut efter min skiddag och sen direkt hem till Alisa från det =P Så vi åkte alla hem till Alisa och kollade på en film. Det var iaf supertrevligt!! Och det funkar bra med frengelskan... =D

Igår åkte ju familjen till kyrkan som vanligt så jag hade hela huset för mig själv ett tag innan jag drog till Geneve och fikade med tyskorna. Sjukt skönt måste jag säga...att va helt själv och kunna slappna av och veta att ingen kommer springa in på rummet när som helst..
När vi kom till Geneve gick vi till Starbucks! Mycket trevligt men hur mkt folk som helst eftersom det var söndag och inget annat har öppet då. Very nice och very gott.

Jahapp, nu ska jag fixa lunch åt de små liven...Raphaelle och Christoffer ska på lunch med hennes föräldrar.

Sega kramar från mig :)

// fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback