Nya skor och ny väska


Igår var jag med barnens mormor och morfar och barnen i Annecy. Först åt vi på en restaurang som hade buffé kan man säga, man fick ta hur mkt man ville fast man var tvungen att betala för allt, alltså man kunde ta 4 olika tårtor men man fick betala 2 euro för varje. Men det fanns huuuuur mycket som helst, verkligen gott med! Dit måste jag igen! Och att restaurangen låg i samma byggnad som LaFayette gjorde ju inte saken sämre.

Efter det gick barnen och morföräldrarna på bio och jag fick lite tid för mig själv i stan. Jag älskar verkligen Annecy! Jättebra shopping verkligen, bättre än i Nice nästan. I Nice var det så många små och dyra affärer, t.ex Guess där ett vitt linne kostar typ 500:- No no, funkar inte i min ekonomi!

Jag handlade lite med :) På H&M så hade alla H&Ms i Frankrike 20% rabatt på valfri vara för alla kunder! Så jag passade på att köpa en väska som jag annars skulle beställt på Online-shopen. Jättefin! Och sen köpte jag även ett par NEONROSA låga converse som jag har gått o sneglat på varenda gång jag varit i Annecy. Men nu slog jag till, även fast det är en sjukt extrem färg haha...men det var ju rea desutom =)

Idag har jag segat hemma hela dagen, jag hade tänkt att plugga matte men började först kl 18, vilket känns SJUKT bra haha...inte. Under dagen har jag kollat på Pride and Prejudice (för övrigt helt klart en av mina favoritfilmer, ge mig Mr Darcy..), pratat med Johanna i typ 4 h säkert haha, dammsugit och städat lite etc..

Barnen har vart i La Clusaz med mormorn hela dagen, superskönt!! Så det har varit 2 bra dagar! Får se vad som händer imorgon, har inte så stor koll..

Kramar till er//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

yooo jag vill också se den gulliga lilla byn! (staden???) Får jag komma och hälsa på dig? Puss!



och duuu, jag vill se bild på skorna! :D love<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback