Kommer ni ihåg? :)


*Lunchrast, måndag. Alla sitter tysta kring långbordet mitt i matsalen. Det är ju kemi med påke direkt efter maten så det är förståeligt att alla är deprimerade. Någon plockar upp en ensam ärta med gaffeln. Någon lånar ut extra servetter till Sara. Andra sitter och gör sitt bästa för att transferera sig bort till skoldagens slut. Då, helt plötsligt, hörs ett ljud av aldrig skådat slag.

"SIMPLY THE BEST!! BETTER THAN AAALL THE REST!!"

*alla tittar upp från kalopsen på deras tallrikar, tvingas med våld tillbaka från drömmen om skoldagens slut, och stirrar på Sophia Nosko, hon är väl inte döende?*

"Aa men herreGUUD, förlåt!!"

*Fanny med andra glömmer bort både kalopsen och kommande kemilektion, tittar på Sophia Nosko och asgarvar. Skrattar som om de för första gången upptäckt att man kan skratta. HAHAHAHA....continue until fade..*

 

 

Minnen, minnen...ett av många som man aldrig glömmer. Första höstterminen i gymnasiet. haha..jag ler.

Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

HAHAHAHAHAHAHAH! Asså jag kan se det framför mig;D va rooooligt=) hahahahahahaha

Postat av: Sophia Nosko

Fanny...det här är en offentlig blogg, rena rama uthängningen av mig ;)...Puss på dig!

Postat av: Anonym

Hahah of course jag minns det som om det var igår! Chocken över den spontana Tina Turner refrängen som kom från ingenstans. Det behövs mer spontana små sånger i vardagen! Vi borde alla ta efter Sophias exempel :)

Postat av: sanna

Hahah of course jag minns det som om det var igår! Chocken över den spontana Tina Turner refrängen som kom från ingenstans. Det behövs mer spontana små sånger i vardagen! Vi borde alla ta efter Sophias exempel :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback