jaså?


Nu har barnen 2 veckors lov. TVÅ VECKOR!!! Jag kommer dö. haha. Baptiste kommer åka skidor med skidklubben nästan varenda dag!

Och det som gör det hela sämre är att Christoffer är borta och jobbar i Italien under hela veckan så vi har bara en bil, som jag inte får köra. Tur då att mormor och morfar finns..
Men iaf, i torsdags natt kom det hit 3 stycken killar som C ska arbeta med i Italien. De hade bilat ner hit ända från Åre och frågade om de kunde få stanna här en natt så kunde de och C åka till Italien tillsammans.

Jag satt o pratade med dem en del under fredagen eftersom de inte skulle åka förrän på kvällen sen. De var assköna haha =) Fast vi kom aldrig in på vad de hade för roll i arbetet. R berättade för mig efter att de hade åkt att en av dem hade tydligen vunnit flera världsmästerskap i Ski freestyle eller vad det hette, det är iaf den mest extrema skidsporten och hans roll i teamet var som modell, och det för Peak Performance. Jaha jaså?? Och här har jag suttit och pratat om hur mycket träningsverk jag fick när jag åkte senast och att jag aldrig ska åka igen typ. haha.

Nu ska vi åka till La Clusaz och kanske bada i swimmingpoolen. Hellre det än att åka skridskor!

Kram//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sophia

Fanny....du har inte träffat Jon Olsson va???????? För då blir jag sjukt avundsjuk!!!!!!!!!



Puss

Postat av: Jenny

Hoppas allt löser sig det där med bilen. Hoppas även att du har det bra där borta.



Kramis <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback