If I could catch a rainbow


If I could catch a rainbow
I would do it just for you
And share with you it's beauty
on the days your feeling blue.

If I could build a mountain
you could call your very own
A place to find serenity
A place to be alone

If I could take your troubles
I would toss them in the sea
But all these things I'm finding
Are impossible for me

I cannot build a mountain
Or catch a rainbow fair
But let me be what I know best -
A friend that's always there









Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

aaaaaaaaaaawwwwwwwwwwwwwwww<3<3<3 DU ÄR SERIÖST BÄST!



Jaa, tänk va mycket ett "litet" inlägg kan göra :) Det är klart jag tänker på dig här hemma! Du är typ min bästa vän! Och det är lite tomt.. Visst msn funkar, men de är ju inte riktigt samma sak! Men du, det är inte långt kvar nu tills du kommer hem ett litet tag. :) Och dagarna, timmarna, blir bara färre vetu! :D Fast jag tycker du ska försöka ha kul ändå. Hemlängtan är normalt. Hur bra man än trivs så längtar man nästan alltid hem ibland. :) Finns alltid här, the good times, and the bad!



Jag vet inte om det är såna tider just nu för typ längtan.. För jag har också saknat dig väldigt mycket sista tiden.. Tänkt på så mycket som jag typ vill ringa och säga "eyy fanny ska du med" men icke. Känns tomt utan dig ska du veta!!! Men som sagt, tiden tickar. Så man ska göra det bästa av den ändå :D Miss you friend<3

Postat av: Jenny

Gud så söta ni två är :) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback