Idag


Hmm det har inte hänt särskilt mycket faktiskt. Sov till kl 9, kl 10 gick jag ut i köket o åt frukost...efter det åkte jag till Super-U och handlade mat. Sen hämta ungarna för lunchen.. och jag försökte även ringa till Bemanningstjänst för jag vill jobba på Björkbacken under sommaren eftersom jag tjänar mycket mer där än på Max, plus att jag har mer regelbundna tider. Men nope..väntade i telefonkö i 10 min och la sen på..ringde igen efter vi ätit och kom fram efter 8 min typ! De verkar ha haft fullt upp idag! Men det fixade sig, nu står jag iaf med på listan om att jag vill jobba båda perioderna 75% helst (100% funkar väl också men helst inte). Hoppas det går igenom. Visst att Max är mycket roligare men om man tänker praktiskt är Björkbacken bättre.

Efter att ha lämnat ungarna i skolan igen åkte jag till Annemasse för att ha min lektion. Och ja..jag fattar mer  och mer faktiskt, tur att det går åt rätt håll! På fredag ska vi tydligen ta med oss frukost haha..så vi får se vad det blir ;)

Annars nä...inte mycket nytt just nu, men kl är bara halv sex, det kan hända mycket innan kl slår 12 =)

Kram fran fanny, som insett att hon skrivit ett relativt tråkigt blogginlägg =P

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback