hello friends


Ja igår efter jag fått mitt ångestanfall följde jag med Raphaelle till Annecy eftersom hon hade ett möte där. Gick runt och kollade lite, Annecy är verkliegn en fin stad! Och jag hittade sjuuuukt snygga converse, 2 par som jag måste ha. Seriöst. Köpte några frimärken och postade födelsdagskort till mamma som fyller år snart. Jag hittade även en bokaffär som checkade in och de hade Twilight på engelska!!! Så jag köpte den miihii =D Min dag blev lite räddad.

Efter en liten tur på stan mötte jag upp Raphaelle på stationen som jag hittade efter ett tag, och vi åkte till verkstaden där deras andra bil var på reparation. Raphaelle är ju gravid som sagt, och mådde ganska illa sa hon, så efter vi hämtat bilen ville hon köpa en cola som är ganska bra för magen. Så hon körde saaben, jag den andra bilen och vi åkte till ett snabbmatställe a la Donken och beställde i driven. Men mellan stället där man beställer och luckan där man får maten stannade Raphaelle bilen, öppnade dörren och sprang ut och hängde sig över ett par buskar som stod där lika passande som att någon lika gärna kunde planterat de där för att man ska kunna spy. Usch jag led med henne!!
Men aa, hem kom vi iaf till slut..

På kvällen pratade jag med älskade sanna på skype!!! Verkligen urmysigt att prata med dig, vad som än hänt så är du alltid glad och får en på bra humör med alla dina historier som mer eller mindre har en poäng. =D

Ja, jag ska väl berätta om min dag idag med men det gör jag nog ikväll...man vet aldrig om det händer något nytt..plus att jag inte orkar skriva hahaha =D

Bara så ni vet så saknar jag er där hemma. Jag lovar att jag är med er även fast jag inte riktigt är där fysiskt ;)

Always//

fancy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

heeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!! jag saknar dig!!!!! Ohhh va roooligt att du köpt twilight... :D måste sitta och prata om dem sen! hihi...



Missumissumissu! puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback