Hej vanner


Jahapp, sag mig AR det mojligt att ha mer otur an mig just nu? Nu har min dator namligen crashat... FORHOPPNINGSVIS kommer den funka igen om en vecka eller sa da min pappa har skickat ner recovery-skivan..

Kan dock meddela att bilfan funkar igen!!! Om jag inte haft bilen hade jag dott. Men nu vet ni iaf att jag lever och har det anda forvanansvart bra utan "mitt liv". Inte for att jag saknar er mindre pa nagot satt, verkligen inte!

Nu orkar jag inte skriva nat mer, orkar inte leta efter varenda bokstav i en kvart typ :P

100000000 kramar fran the lonely wanderer, som alltid klarar sig aven i de tyngsta kriserna =)

I`m a survivor

Love//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (6) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: SARIS

And you will survive!!! Älskar å saknar dig MYCKET fina vän! hoppas vi kan ha våra nattliga msn samtal snaaaaaarrrrrtttttt!PUSS<3

Postat av: Malin

you go girl! You´re a strong woman!

Postat av: Johanna

You're never alone, even in the darkest of nights! :D Okej, joo men du fattar, de där lät lite peddo annars... hehehe...



JAG SAKNAR DIG GRYYYYYMT MYCKET JUST NU! Skulle inte tacka nej till en dag med tokigheter som får en att bara skratta hubudet av sig!!! HAHA. Men jag har ju minnen som jag kan tänka på sålänge:D



FÖR DU! Dagarna går och snart så ses vi igen :) mihi...



Hoppas datorn slutar strejka snart! Ha de bäst bästa du! Älskar dig, pusspuss(L)

Postat av: Jenny

Hoppas du har det bra där borta. Finns här <3

Postat av: Saris

Din dator suuuuggeeerrr skulle vilja slå den HÅRT.....

Postat av: Johanna

aaaaaawwww bästa du! Jag kan säga att jag skulle göra samma resa för dig. Men jag vill hellre att du är med på resan :D Det är sååå mycket roligare att vara med dig än att du är så långt borta hela tiden... Miss you every day! MEN DU! DET ÄR EN VECKA TILLS DU KOMMER HEM! Har du fått mitt brev? KOM HEM! Eller så kan jag rymma till dig?



Hoppas du kan fixa med dator så du kan ha kontakt med omvärlden när du kommer hem.



Du är bäst! Puss and love, best friend<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback