hahahaha


Pratar med Johanna på msn, om att göra tatuering och näspiercing, något jag är väldigt sugen på att göra!
Så här blev en del av konversationen:

Fanny  säger:

hallå nu blev jag suuupersugen på tattoo

Fanny  säger:

och supersugen på att ta hål i näsan

J o h a n n a *    Never look back, skickat 2009-02-11 21:34:

HAHA GÖRT!

Fanny  säger:

jag har kollar lite och det finns ställen i v-ås där de har en speciellt bra godkänd teknik, med bra stål o grejer etc

Fanny  säger:

fast jag snorar ganska mycket.. tror du det gör nåt?

 

 EN HALVTIMME SENARE:

 

Fanny säger:

HAhAHAHAHAHAHAHA hörde du vad jag skrev eller??? Jag snorar mycket så jag kanske inte kan ta hål hahaha

 

      J o h a n n a *    Never look back:
      HAHAHAHHHAHA, det reagerade jag inte ens på!!!


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: J o h a n n a *

HAHAHAHAHHA:P De va ganska kul! Jag reagerar inte ens på dina konstigheter längre ;D älskar vår humor också.. haha! you make me laugh! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback