whohooo


Jag är så himla glad idag. Jag känner att allt är på väg åt rätt riktning, att jag befriar mig själv från allt det gamla, att jag inte behöver det gamla, för jag klarar mig så sjukt bra utan det, om inte bättre. Jag känner att jag håller på att göra något av mitt liv, att det kommer bli bra. Det är lugnt liksom, jag fixar det. Jag ser de små positiva förändringarna och uppskattar dem till det fullaste. YES.




Idag har jag gjort en skiva till Christoffer och Raphaelle, som en liten avskedspresent de ska få när jag åker hem. Den innehåller 18 av mina favoritlåtar. Det var svårt att välja men tycker ändå jag har fått till det ganska bra!

Framsidan: Thank you for learning me so much about life just by letting me be a part of yours. Merci / fanny eriksson



Och insidan, mitt favoritcitat: If music is the language of love - play on..  våren 2009


Och på baksidan står alla låtarna. Jag tror de kommer bli jätteglada, det är ju en sådan personlig gåva. Roligare än typ en vas liksom. Alla låtar har ju en betydelse för mig också, vilket gör den ännu mer personlig. Plus att det är ganska mycket deras musiksmak så jag tror det blir perfekt!

1. Closer - Joshua Radin
2. The promise - Tracy Chapman
3. You can't say no to me - Tiger Lou
4. Hallelujah - Jeff Buckley
5. Your body is a wonderland - John Mayer
6. Forever young - Youth group
7. Waiting on the world to change - John Mayer
8. Hide and seek - Imogen heap
9. Anything can happen - Daniel Lemma
10. Only you - Joshua Radin
11. Better together - Jack Johnson
12. The scientist - coldplay
13. Fields of gold - Eva Cassidy
14. Sverige - Kent
15. Knocking on heavens door - Erik Segerstedt
16. No envy no fear - Joshua Radin
17. I'm yours - Jason Mraz
18. Nothing else matters - Apocalyptica (cello)

LOVE//

fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

va roligt att du är glad :D det gör mig glad också :) hihi..



och vilken underbart fin skiva du hade gjort. Jag hade blivit huuuur glad som helst om jag fick något liknande. Den är värd mycket mycket mer än de 10 dyraste vasarna tillsammans, skulle jag vilja säga;D hehe..



ha de bäst<3 miss you alot!

Postat av: Bången

jag tror dom blir super duper glada! själv skulle man ju tok böla av en sån fin present!

Vad glad jag blir av att du är glad! Det finns ju inge bättre än att vara glad:D

Postat av: Anonym

ooops. Teaching me ska det nog stå va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback