Brunch!


Ojoj, var tog den här dagen vägen??  Vissa dagar här i Fillinges tycker jag går fruktansvärt långsamt, men idag har det gått fort, blev förvånad när jag kollade på klockan. Kanske är det för att jag inte varit i Fillinges hela dagen utan att jag ockås varit i Geneve och träffat 3 av mina tyska vänner! Vi träffades och år brunch tillsammans på ett mysigt café vid tio-tiden, som en sista "get together" innan alla åker på semester. Utom jag då. Verkligen alla jag känner ska åka någonstans med värdfamiljen, eller så ska de hem till Tyskland/Sverige, eller så kommer deras familj från Tyskland/Sverige hit på besök. Jag har ingenting inbokat. Och jag är inte sur.

Barnen har ju lov nu i 2 veckor igen, så de måste underhållas. Juliette har dock varit lugn hela dagen idag eftersom hon var uppe och spydde hela natten..

Jag och Alisa har iaf bestämt att vi ska till Chamonix söndagen efter skolan börjat igen. Jag menar, jag måste ju se Chamonix innan jag åker hem, nu när jag bor bara en timme ifrån. Om jag inte åker nu blir det nog inte av eftersom det troligtvis är så att jag inte kommer åka hit igen (som det ser ut nu anyway).

Japp japp, här är lite bilder från fiket =)








// fanny

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

men du får ju fin-besök lite senare:D hihihi!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback