anmäld!


Ja, idag är det 15 april och sista dagen att anmäla sig till högskola/universitet, och som vanligt är jag ute i god tid och anmäler mig idag (jag menar jag har ju bara haft..vad är det, över en månad, på mig!).

Jag pratade ju lite om Kriminologi men ja vette fan, nope det blev inte det den här gången, tror jag hade något meltdown av nå slag (så jag förstår varför min pappa nästan ramlade av stolen när jag sa att jag skulle söka det).

Nä, nu ser min anmälan ut såhär:

1. Agronomprogrammet, inriktning livsmedel på SLU, Uppsala (verkligen intressant, är helt övertygad om att det är ett framtidsyrke in the rising)
2. Franska, muntlig framställning, 7,5 hp, Mälardalens Högskola, Västerås
. (kan ju kanske vara bra att hålla i franskan när man ändå har den hyfsat färsk + att kursen är i v-ås)
3. Hjärna och beteende, 7,5 hp, distanskurs, Uppsala. (ja det låter faktiskt väldigt väldigt intressant det där, hur vi beter oss beroende på hur vår hjärna är shaped, typ)

JAPP!! Det var det, Tror som sagt inte jag kommer börja i år men det skadar inte att söka. Men man vet aldrig med mig, jag kanske får värsta knäppen och flyttar Uppsala.

Love//

fanny


P.S höst 2009 höst 2009  mmm choklad...höst 2009 höst 2009 höst 2009...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback