Reunion


Igår kväll träffades jag, Sara, Malin (B), Johanna, Maja och Sanna hemma hos Sara för en tacos- och vinkväll...skitmysigt som vanligt att träffa er <3 Som efterrätt hade vi min egengjorda cheesecake som jag tror vart ganska lyckad=) Maja hade även med sig 1/3 tårta som det stod Filip 5 år på haha:P Hennes mamma hade firat någons födelsedag på dagiset och tagit med sig hem, men Maja var riktigt noga med att poängtera att inga äckliga dagis-ungar hade tafsat på tårtan, utan att det bara var hon och hennes syster som vart framme. Som att det skulle varit bättre!? Haha näärå, bättre det än gamla begagnade snorkråkor som garnering.

En liten parantes bara: Dagen började med att jag cyklade till Coop (gamla OBS) där jag träffade Sara, vi handlade mat, och sen cyklade vi hem till henne på Rönnby. Erkänn jag var duktig som cyklade typ en mil.

Sanna din sötnos, jag märker verkligen hur mycket jag faktiskt saknar dig nu när jag fick träffa dig igen! Känner att jag måste göra Stockholm snart =D Men du verkar ha sjukt kul med nollning och allt min dentist-angel haha=P

Bara för att ni är bäst och kommer alltid att vara.

Sanna, Sara, Maja
Vimmel i köket

Malin




Saras 70%-iga vin från Sicilien


Före


Efter.


Johanna är shit happy


Sanna, malin, Jag


Sessy babies


Här demonstrerar Sanna hur hon kommer göra undersökningar på framtida patienter. Oh my.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

hahahahaha de va trevligt igår! jag saknar också vår banan... jag ska ocksåp göra sthlm:D haha schnygga bilder;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback