What is up


Jo det som är up är att jag imorgon ska åka till sthlm för att träffa Christoffer, pappan i den franska familjen!! Han är i sthlm nu över helgen för jobbet och för att hälsa på familjen. Så då tyckte han att det var ett bra tillfälle för oss att träffas..mmhmm får se hur det går! Ska ta tåget kl 10. Igår skickade jag ju ett mail till dem, och de skickade tillbaka att det var några stycken som hade skrivit till dem men att de tyckte att jag verkade som den rätta. Och det var ju kul! Så vi får se hur det går...

Ikväll blir det myskväll hos Sanna med Sara, Johanna och Malin b tror jag. Vi ska göra Sannas omtalade laxpaj som jag aldrig fått smaka hehe...så jag tyckte att nu var det dags!

Asså har ni sett Ocean's thirteen?? Fyfan vilken cool film!!! I love it. Totally.

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: LoviSA

Wow.. Lycka till! Jag vet att det kommer att gå bra. Själv ska jag iväg och hjälpa en tjej att städa i Malmö imorgon. Hon ska flytta så nu ska allt ut! Veckan kommer rulla på- har fullspäckat schema varje dag fram till jul typ. Ska jobba en del när jag kommer hem också. Men vi kan ju höras! Puss och kram Hälsa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback