Skåone


Jag och Sara drog ner till skåne i fredags halv åtta på morgonen för att besöka Lovisa i Eslöv, där hon går på folkhögskolan med inriktning musikal. Och det var riktigt riktigt kul att träffas igen =) Snacka, garva, äta mariekex, ha fårskinnsfällar som täcken och dricka tuborg. Nice price. Jag skulle lätt kunna gå en sån linje, fatta va kul att dansa, spela teater och sjunga varje dag hela tiden i skolan.







På lördagen åkte jag vidare till Lund, för att hälsa på Josefina från Nice och Sara till Malmö för att hälsa på Tove. Och det var hur kul som helst att träffa Jossan igen, har ju inte setts på ett halvår ju! Det blev lunch på stan, där vi även träffade på Lovisa och Emma som tagit sig till Lund för att shoppa. Trevligt! På kvällen blev det egengjord trerätters middag, sjukt gott måste jag säga haha. Efterrätten blev ju såklart Ben & Jerrys, fast den här gången delade vi faktiskt bara på en, inte en var alltså som det brukar vara. =) Mycket prat och sjungandes på Abba-låtar haha =)
På söndagen blev det brunch på Östgöta nation där vi också träffade Jossans vänner Anna och Tobias, som vi sedan åkte med till Nova, ett köpcenter, for some serious shopping =D Jag köpte en kjol, typ klänning, tjocktröja och vinterskor. Asbra inköp alltså.
Senare på söndagen tog jag tåget tillbaka till Eslöv för att sova hos Lovisa, Sara och jag fick nämligen inga biljetter till att åka hem på söndagen. Det blev en till rolig kväll fast denna gång med bastubadande och mycket sjungande =)
Har inte insett hur mycket jag faktiskt saknat sången! Skulle kanske börja sjunga lite igen.



Det blev iallafall en MYCKET LYCKAD helg, och det var verkligen roligt att träffa Josefina och Lovisa igen - glad att ni finns!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Nice to have you here! You go girl:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback