Party!!!


TACK Sara, Johanna, Sanna, Malin b, Malin ö, Kicki och Maja för den underbart roliga kvällen i lördags när jag hade min försenade 20-årsmiddag =) Och TACK för alla presenter, de är guld. TACK för att ni förgyller mitt liv.

Efter middagen drog vi vidare till Konrad för shejka some ass och ha kul som fan. (förutom sara som vrickade foten men som verkade kunna dansa ändå haha) Och JA, jag jobbade på Björkbacken dagen efter och det gick väldigt bra trots att jag bara sovit 3,5 h och jobbade 12,5. Jag borde vara helt slut nu, gick o la mig 3.00 inatt och jobbade hela dagen på Max, men nej, jag är inte ens lite trött. Jag måste va sjuk eller nåt haha.

















Ni är änglar med osynliga vingar.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

det va sjuuuuukt kul! schnygging kortet fick du också med! du är duktig som jobbar och står i :) see ya soon poo baboon!

Postat av: Sanna

Tack tack tack för i lördags det var superkulmyscrazy :D! Du är min ängel!! med synliga vingar och en såndär lysande guldring ovanför huvudet! Måste passa på att höra hur de röda sexiga underklädesplagget du fick satt? ;)? Ha det bäst I like to move it move it, I like to move it move it yoouuuuuuu like to move IT!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback