Oh no

Hmm..........hmmmm....hmm...jag har värsta dilemmat. Jag har ju klagat en del på att jag inte fått någa tider på Björkbacken, och nu idag så ringde de från bemanningstjänst och undrade om jag ville jobba imorgon 7.30-20.00, ett tolv och en halv timmes långt pass. Jag tackade ja. Kände att jag behövde det för att visa mitt intresse, att jag faktiskt vill jobba där för alla andra gånger de ringt har jag varit tvungen att tacka nej pga olika anledningar. Man måste tänka taktiskt också.
Frågan är då om jag kommer palla att gå ut. Och jag är verkligen astaggad. Men jag vete fan asså...komma hem halvdragen vid två-tiden..sova max 4 h..och sen iväg på ett 12-timmarspass. Don't know bout that faktiskt.

Men balle asså, jag är ju taggad på krogen. Lyxproblem, jag vet..men nu blev det jobbigt. Och jag som har beslutsförmåga 1 på en skala 0-10, där 10 är snabba och bestämda beslut.

To be continued....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bången

oh no!

Du får inte banga! Det är ju dig vi ska fira ju!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback