Lunch


Idag har jag spenderat större delen av tiden på Kalles, världens mysigaste café. Träffade Sara, Kicki, Maja, Malva och Sofia för lite lunchande =) Jättetrevligt! Jag berättade bl.a. att jag kanske ska åka till Frankrike i slutet av december vilket de tyckte skulle bli jättekul. Hoppas nu det blir av och hoppas att om jag väl kommer dit, att det blir en bra vistelse..we'll see, we'll see.

Imorgon blir det jobb på Björkbacken mellan 8 och 12. Efter det, kl ett ska Sara och jag träffa Rudolf, studievägledaren på Rudbeck för lite vägledning och få reda på hur det egentligen fungerar det här med att läsa upp kurser, vilket jag känner mig hyfsat förvirrad kring. Hamnar man i en speciell kvot vid antagning, hur länge kan man läsa upp etc. Hoppas några frågetcken rätas ut iaf!

På kvällen sen blir det dans!! Och jag ska ta med Saras och min klänning vi ska ha på uppvisningen (hon ska låna en av mig). Uppvisningen är den 14 december om ni vill komma hahaha....men det blir nog nice!

Happ, nu ska jag träna lite på cellon, ska på oktetten senare ikväll. Och jag har nu kommit på att jag kommer missa Bonde söker fru varje onsdag eftersom jag slutar kvart i nio buhuuuu...tur att jag kanske hinner se repriserna på söndagarna.

Until next time, take care.
// Fanny

                                                                      
 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback