Konversation med Malin Mögel :)

Malin säger:

hihi, jag har INTERNET!!!!!!!

(för en dag)

F a n n y  säger:

wow har du inte haft det innan??

F a n n y  säger:

prutt

Malin säger:

men nej jag har inget internet

Malin säger:

sofias pappa skulle ju skaffa trådlöst i lälgenheten, men tror du att han har gjort det?? NEEEJ

F a n n y  säger:

HAHAHAA MEN SUCK nu får dom ge sig....

Malin säger:

nu har sofia köpt en sån där liten ful USB dosa som internet den lånar jag nu, hon är inte här

F a n n y  säger:

hahaha men vad gör man inte liksom

Malin säger:

jag har fortfarande inga gardiner eller persienner eller någon FRYS

F a n n y  säger:

HAHAHAH men hoppas det kommer innan julavslutningen

F a n n y  säger:

skulle ju va kul med internet och en frys

Malin säger:

ja men eller hur, jag menar det!

Malin säger:

liksom hur skulle DU klara dig utan en FRYS? HELLOOOO

F a n n y  säger:

haha ja eller hur, life important

Malin säger:

oh yeah

F a n n y  säger:

men det måste va lite irriterande att inte ha internet

F a n n y  säger:

jag skulle ba USCH

Malin säger:

nähä, säger du?

Malin säger:

jag sitter här med matteboken istället, var jag pluggis förut så är det inget mot nu HAHAHAHA

F a n n y  säger:

HAHA are you kidding me

F a n n y  säger:

fyfan va tråkigt, du har sjunkit i mina ögon  haha

Malin säger:

vafan skulle du göra hela kvällarna då? knapra popcorn? liksom det har jag gjort i en månad, så de har jag tröttnat på

F a n n y  säger:

hahahahaha det finns ju alltid chips. Och när man har tröttnat på sourcream kan man gå över till dill

Malin säger:

ja jo, de är ju iofs sant

F a n n y  säger:

hihi man måste ju ha en back up

Malin säger:

men chokladen på ICA tog slut för jag köpte allt....sen tog chips och popcorn slut också...sen gick jag till konsum...ojojoj, där fanns de grejer...i 1 vecka....sen blev det hemköp...heheheh

F a n n y  säger:

HAHAHAHAHA lifes a bitch asså fyfan säger jag bara

F a n n y  säger:

hur går det med plugget annars då?

F a n n y  säger:

1+1=2 kan ni det nu?

Malin säger:

1+1....hmmm....njaaa, de är lite tufft....just nu går vi igenom vad likamed-tecknet betyder

F a n n y  säger:

!!!! hur går det med det andra folket då? är dom snälla?

Malin säger:

jaoo, de går fett bra! alla är jättesnälla!

Malin säger:

men ingen är ju lika snäll som du hihi

F a n n y  säger:

hihi sweetie, jag saknar vår sjuka humor, typ om bajskorvar

F a n n y  säger:

ingen annan skrattar när jag pruttar

Malin säger:

ja men jag med!! så himla mycket! du borde pallra dig hit snart tycker jag!!!!

Malin säger:

nej, ingen annan skrattar när jag har en snorkråka i näsan!

F a n n y  säger:

hahah det som är så jävla kul?? herregud vad är det för människor

Malin säger:

ja jag menar det! men de är ingen som förstår liksom!

F a n n y  säger:

och det var några på jobbet idag som sa att de kunde tänka sig att jag var en sån som går o smygfiser!!!

Malin säger:

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Malin säger:

HAHAHAHAHHAHAHA

Malin säger:

skämtar du

F a n n y  säger:

HAHAHHAAA jag vet

F a n n y  säger:

nej

Malin säger:

Fanny-the smygfiser

Malin säger:

hehe

F a n n y  säger:

jag har asmånga smeknamn: Broccoli, Vitpanna (vit Pan, white pan), Eldarn, Sviskon, Happy och smyg-fisarn

F a n n y  säger:

på jobbet asså

Malin säger:

jag gillar Sviskon bäst HAHAHHAHA

Malin säger:

you're killing meeee

F a n n y  säger:

 Eldarn fick jag för att jag råkade tutta eld på några bröd när dom skulle rostas

Malin säger:

PÖÖÖÖSS PÅÅÅ DEEEEJ GÖÖÖMMMAN

Malin säger:

hehehehe

Malin säger:

MALIN FREAKAR

F a n n y  säger:

dom ba, resten av dan: ELDARN; SÄNKER DU EN CHILI!!!

Malin säger:

heheHAHA

F a n n y  säger:

hihi aa nämen det är kul

Malin säger:

fanny!!!!!!!!!!! eldar du brööön??HAHHAHAH

F a n n y  säger:

HAHA FREAK-MALIN

Malin säger:

ja men de va kul, jag läste va du skrev efter att jag hade freakat

F a n n y  säger:

HAHA malle din balle

Malin säger:

Fääänie din bannääääniii

F a n n y  säger:

haha ja för den var ju....kul

Malin säger:

JAG VET

 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: anonym

Hahahahahahahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback