Idag


Idag träffades jag, Sara, Kicki och Maja för att gå på ett informationsmöte om att jobba i Norge. Jag är riktigt sugen på att åka nu i vår...jag blir så lätt uttråkad av att göra samma sak hela tiden. Bara jag tänker på att jobba på Max ett halvår till känns lite sådär. Men jag skulle ju helst inte sluta helt, men bara ta en paus..känns som jag måste utnyttja min tid nu innan jag ska börja plugga på universitet, för det ska jag :) Nån gång.

Efter det gick vi till Kalles, där jag och Kicki åt tacotallrik medan Sara och Maja drack skitäckligt kaffe. Jättekul iaf att träffas=) Plus att jag efter det köpte en skjorta till min kära far (den kostade bara 99:-, men vadå, skjorta som skjorta =) Han var ju så snäll o påminna oss om att det faktiskt är Fars dag på söndag hehe...

Och en rolig grej! eller ja..=P När jag parkerat bilen körde en annan bil förbi med registreringsbokstäverna SAW (ni har väl sett filmerna) men grejen är att i bilen satt en gammal tant på kanske 87 år hahaha, väldigt opassande alltså. Ja, för det här var ju kul haha. Tänkte bara att ni kunde få veta. =D

IKVÄLL blir det Magnus Betnér kl 20. Det ska bli riktigt kul!!! Stand up with the best!

Ha det bäst alla mina...typ två läsare hahaha



Permalink Allmänt Kommentarer (4) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Har hört från en annan hemlig (osäker) källa att det var förmodligen SAW mördaren som du såg! Han brukar nämligen klä ut sig till en gammal tant och han äger en bil med registreringsskylten SAW. Så nästa gång du ser bilen spring............. :O

Postat av: Sanna

p.s. Ha så kul ikväll och hälsa till Betnér! d.s.

Postat av: Johanna

jag är en av två :) moahaha

Postat av: Lovisa

Hej! Nej, det var faktiskt meningen att man inte skulle kunna se vad det stod i kortet från Helen Sjöholm. För kortet var ju till mig eller hur? ;) Hehe...



Hoppas du hade kul på Betnér!

Puss och kram

Håll mig uppdaterad om vad som händer med norge resan etc.

Kommer ni nästa vecka eller?



Puss buss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback