Gosh


Herregud vilken jobbig arbetsdag, jag var på väg att gå hem i alla fall två gånger. När man springer runt så pass mycket att det börjat simma burgare framför ögonen och när man sitter framför idol och tänker "oj, tog jag verkligen bort löken på den där maxburgaren som va en specialbeställning? Fick han i driven verkligen den plusmenyn som han sa att han ville ha? Oh nej, jag glömde tömma sopsäcken i serveringen som jag skulle göra innan jag gick hem! Jävlar, skrev jag in personalmaten i kassaredovisningen?" DÅÅÅ har man jobbat för mycket och för länge. Ibland när jag har jobbat såna här långpass har jag svårt att somna pga att jag ligger och tänker på cheeseburgare, maxboxar, smältost och chilicheese. Snacka om att ta med sig jobbet hem...

Inte nog med att det var knökat med folk hela dagen, så fick man också en praoelev efter sig hela dan typ. Som skulle backa mig i kassan och det gick väl bra efter att man förklarat att "det är bara att lyssna på kunden, titta på kvittot för att se vad den beställde och sen gå och hämta maten, jag orkar inte vände mig om jämt och berätta vad kunden har beställt sekunden efter att den sagt det".

NÄ USCH vad jag klagar. Den lilla praoeleven var snäll och söt ändå =)

Nu ska jag sluta klaga, men jag måste bara säga att jag är helt trött i knäna med just för att jag stått upp och gått i ca 8,5 h. Okej, NU är jag klar. Jag börjar bli som en gammal kärring, jag menar jag är ju ändå 20 år hahaha...

Japp nu väntar sista Harry Potter-boken, som jag nu läser för första gången på svenska! Och det är spännande, Ron har precis kommit tillbaka sedan han övergav Harry och Hermione, de har lyckats förstöra medaljhorrokruxen. Och hjärtat satt i halsgropen när Harry och Hermione besökte Godric's Hollow, där Bathilda förvandlades till Nagini!! Oh my.

Godnatt, puss på er mina krispiga smörkringlor

(haha)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback