Familjen <3


Ibland är min familj bara för söt asså hahahaha..imorse när jag kom upp för trappan såg jag denna lapp på bordet:


 
Som ni kanske redan misstänkt är det min kära far som försöker få lte uppmärksamhet =)
När jag lyfte undan den lappen såg jag att det låg ytterligare en lapp under den.



Hahaha mamma!!! Men jag kom faktiskt ihåg mors dag! Jag var ju i Nice då men skickade tom ett vykort OCH en liten parfym i ett brev. DAH. Mamma, försöka går ju haha =)
Men inte nog med det, när jag tog bort den lappen låg det en till under:



HAHAHAHA FELIX!!! Han fyller ju 18 år den 5 december och tycker att vi borde notera det. Haha. Ja, själv har jag ju inte fått min omtalade 20-årspresent än, så vi får väl se hur det blir med det...=)

Min lilla familj, sjukt irriterande, sjukt dryg och så sjukt bra. Kärlek.

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sanna

Hörde från en säker hemlig källa att du kommer att vinns USAs president val.......

Postat av: Johanna

TACK SÅ HEMSKT MYCKET FANNY :) Din kommentar värmde! Jag är glad att jag har dig <3

Postat av: Ida

Hehe :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback