!!


Idag på jobbet fick jag testa driven för första gången på riktigt. Och jaa det gick väl bra tycker jag! (Sen kan man ju ha olika definitioner av ordet BRA. Jag menar nu att trots kanske lite crapiga drive-tider så dog jag inte, och det tyckte jag var bra).

Nu på onsdag blir det MAGNUS BETNÉR Tal till nationen i konserthuset, det ska bli riktigt niiiice!!!

På onsdag börjar ju också repen med oktetten, som jag har fått börja i igen :) Ska bli jättekul att spela lite moaha.

Den 14 december är det uppvisning med dansen. Tänkte bara meddela det utifall någon skulle vilja hinna träffa mig innan, för jag kommer nämligen dö då, den 14e.

Peace

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lovisa

Yey! Uppvisning, synd att jag inte kan komma. Skulle vilja kika in dig och Sara(?)s dans. Jag har själv dansföreställning den 6 och 7 december. När kommer ni ner då? Jag väntar fortfarande!



Puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback