MAALIIIINN


Måndag till onsdag var jag hos Malin i Stockholm!! Asfin lägenhet och en asbra malin, kan det bli bättre? Nej, inte pådet planet. Men på måndagskvällen blev jag ju superförkyld, och det är först idag, söndag, som jag har blivit bättre. Men förfan, jag och Malin hade ju bara bestämt oss för att vi skulle shoppa hela tisdagen. Och trots min förkylning, Malins fotinfektion och regn som slog mot våra oparaplyskyddade huvuden, så gav vi oss iväg mot tunnelbanan, because we hade some serious shoppin' to do. (sen hittade jag ju ett paraply för 20 spänn på en affär som hette "In och finn" typ haha)

Och jag hittade en MASSA fina saker, och jag köpte även typ allt. Alla som någon gång gått på stan med Malin vet att man kommer hem X antal tusenlappar fattigare, men ack så mycket lyckligare för man har fått så fina grejer. Hon har liksom en tendens att se det positiva i alla köp haha. "Men du har ju pengar? Köp den! Du har ju råd. Och den var verkligen jättefin. Och du vet att jag inte säger det om jag inte menar det."  Haha...sweetie..

Min förkylning blev ju inte bättre direkt, jag lovar, det var en kamp jag utkämpade varje gång jag skulle böja mig ner.
Fanny Vs. Det rinnande snoret. Så fräscht, så underbart. Så Lovely.

På kvällen skulle vi köpa pizza (vi hade verkligen tagit ut oss på shoppingrundan så orka laga mat). Vi gick förbi en pizzeria, men tog aldrig steget in..det var verkligen ingen kund där, och det var ju inte så konstigt för jag kan inte tänka mig att någon ens vågade gå in då det satta typ 5 svettiga pizzabagare med tillhörande kusiner vid varsitt bord. Njaaa...den gick inte liksom. Men pizza fick vi till slut på ett annat ställe, med gratis sallad höhö..

På onsdagen bar det av hemåt för min del. Och fyfan va jag mådde sämst på tåget, shiet. Jag har vart dålig hela veckan, men som sagt nu är det bättre!!

GUUUD va mysigt och kul det var att träffas igen. Återigen, guld. Min lilla luddeälskande lysmask med pumaskor =D

Slott? Nä, malins kök.


Måltid för två prinsessor


Malins rum, med tillhörande fondvägg =)


Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

HAHAHAHA fyfan va jag skrattade för mig själv när du skrev om malin, stan och några tusenlappar fattigare, men ack så lycklig! FÖR DE ÄR SÅÅÅSANT! Man kommer hem med allt man tänkt och tvekat på :P Men på något sätt aldrig någon ångest(nästan)



OCH HERREGUD VILKET SLOTT, Öhm jag menar KÖK! :D GE HIT



KRYA PÅ DIG ÄNNU MER Pusssss

Postat av: Lovisa

Härligt! Hoppas på att få se den nya outfiten när jag kommer hem.



Puss på dig!

Postat av: Luddeälskande Mallanbrallan

hej panterfixerade superfärsking;P jag visste inte ens att du ahde skrivit om din vistelse hos mig förrän nu;P hehe pusss på dig, jag vet ju att du älskar shopping, jag njuter av att se andra göra av med lika mycket ppenagr som jag:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback