ja..


Haha, asså detta spel som jag snackade om tidigare. Det stämmer så bra, fyfan va jag är bra på att analysera...
Men ibland önskar jag bara att någon kunde cut the crap och bara köra rätt på utan bromsar och utan vägskyltar. Bara säga saker rätt ut som man tycker utan att tänka på konsekvenserna, fråga den andra personen "vad vill du egentligen? vad är det du vill säga, vad känner du?" Det skulle vara så skönt. Men då finns ju risken att man blir sårad, blir till åtlöje. Och det vill ju ingen, inklusive mig. Så därför fortsätter jag att spela spelet enligt alla dess regler och hoppas på att nån annan kan cut the crap.

Let the games begin....

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

its sooo true... sooooooo true....



CUT THE CRAP!

Postat av: Johanna

lätt att den var ;D jag har masssssor med fler snygga kort=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback