Idol - inte så tokigt


Guuud, har precis kollat klart på idolfinalen, Kevin är en värdig vinnare, definitivt!! Jag har aldrig upplevt en människa som är så fruktansvärt tacksam, glad och ödmjuk som honom. Allt verkar vara så äkta, och man blir glad själv för att han är så töntigt glad jämt haha. Men det finaste på hela kvällen var precis sista ögonblicket innan kamerorna släcktes då han sa "Jag älskar dig, Sofia" till sin flickvän. Jag har aldrig upplevt någon som så genuint älskar sin partner på det sätt han gör, det är bara så himla fint.

Ja, jag var bara tvungen att säga det =) Han har bara av någon konstig anledning gjort ett stort intryck på mig!

Peace Love And Understanding

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback