Eyy?


VAR är julkänslan??? Jag har tappat bort min, någon som sett den? Panik. Och vart fan tog snön vägen. Dålig stil o bara försvinna sådär, svin-snö.

Jag kanske ska titta på Mysteriet på greveholm, då blir det nog bättre. Greveholm är ju LÄTT den bästa julkalendern ever, med felplacerade satelliter, gangster-nissar, tankeläsande prinsessor som dricker julmust, datagjorda skelett som inte aaalls ser datagjorda ut samt spöken som älskar ostkaka.

Jobbade idag med, gick bra. Marcus påpekade dock att det var ett Hallelujah-moment att jag låg före Niklas i händelseförloppet en gång. Och det känns ju bra att man är uppskattad bland sina arbetskamrater. Och den andra Markus sa, när jag hade fått order om att gå ut i serveringen, att "nä nu går hon där igen med den där hinken, hon har gått omkring med den hela dan hahahaha". Känns ju bra att man kan roa någon moaha.. Själv så gick han in med Ramlösan i frysen, något han fick höra resten av dagen =P Dessutom slog vi fast att han inte skulle bajsa vid kl fyra, för det hade han gjort redan på morgonen.

Over and Out // Fannnnnnyyy

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

haha jag tror våra julkänslor rymmt tillsammans. så jävla dåligt. ska vi slå dem?



hahahaha roligt på jobbet märker jag?



Du jag vill spela guitarr hero med dig. när kan du plutt? Pussipuss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback