dagar timmar minuter sekunder


Herregud, jag hinner typ aldrig skriva nånting! Det är full rulle precis HELA tiden så mitt hjärta är stressat..aa idag är iaf nyårsafton och det kommer nog bli riktigt riktigt nice! VI ska se till att det blir det. Jag ska ta denna kväll och bara slappna av, tänka på annat, för att sedan imorgon ta itu med skiten igen. Så mycket inför resan och annat...berättar mer sen! Typ när någon har kommit på hur man stoppar tiden.

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

jag förstår dig. hoppas du hade kul igår i alla fall. De hade jag =) hihi.

kommer sakna dig din skit!!!!<3

Postat av: Johanna

tack tack tack fanny för kommentaren! :) Är mycket glad att jag har dig och du kommer fortfarande vara bäst även fast du är långt bort!



See you tonight. It will be fun :) Puss<3



Och jag kommer fortsätta kämpa, för det är värt det :) hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback