Blue moon


Igår var det förfest hos Maliiiin =) Very nice och supertrevligt! Kicki tittade förbi en stund med, kom direkt från jobbet stackarn! Kul o ses igen. Vid halv tolv fick fyllosarna jag, malin, Sanna och Sara skjuts av johanna till blue moon bar! Thanks dear! Det var skiiiitkul där inne, fyfan jag tror jag stod vid strippstången 3/4 av kvällen HAHAHA. Men sjukt kul o se alla stå där nere o dregla HAHA. Den roligaste raggningsrepliken jag fick under kvällen var nog: hej. jag är också rödhårig.

Hahahaha. Och sen när jag satte mig ner såg jag i ögonvrån att han kom mot mig och sen satte sig bredvid mig, fast jag var iskall och låtsades att jag inte märkte nånting utan började skrika med sanna och sprang därifrån. Diss AB. Men vafan..orka liksom.

Det var iaf en jävligt rolig kväll, Sara blev polare med Schlager-DJ:en, jag och Sanna rockade strippstången och Malin blev ivägjagad av vakterna. =D

Love ya// Fanny

    

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

HAHAHAHAHHAHA, jag dör. Ni verkar haft kul! Så sara föll för dj'n igen ;D Skulle varit med om inte mitt ben va så jävla fucked up. Men idag är de bättre.

Får fixa en stripp-stång till nyår då ;D moahaha!!!



och bilresan va endå kul, så de va lurre, klart jag ställer upp! Pusssssssss

Postat av: Johanna

sv: haha jaa de ser de ju ut som, litegrann ;D med lite fantasi! Det är lars som gjort den;D hahaha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback