Veckans Citat


Läste dagens DN (söndag) och fastnade för några av veckans citat som jag tyckte var extra....intressanta. ;)



Stefan Holm
, höjdhoppare, förklarar att han tävlar endast för att vinna:
Jag kan inte hålla på för att det är roligt, så kul är det faktiskt inte.

You go Stefan!! Inspirationskälla så det bara ryker om det. Känner mig helt upprymd och redo att ta mig an vad framtiden har att erbjuda! Eller nej, så kul är det faktiskt inte.





Usain Bolt,
löpare, efter världsrekordet på 19,30 på 200 m:
Jag blev glad, men inte särskilt överraskad.

Jag tror aldrig att jag har upplevt en mer självgod människa, som ser det mer eller mindre som en självklarhet att han är bäst i världen. Det mest irriterande är ju att han är det också. Och nej, jag är inte alls bitter bara för att jag på samma tid går från datorn till bilen.






Kung Carl Gustaf
, på OS i Beijing:
Alla klagar över den dåliga luften men den har varit jättebra. Och det är öppna gator, det är space.

Kommentarer överflödiga.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback