Tattoo?

Nu blev jag sådär sugen igen på att skaffa en tatuering...det går i vågor. Om jag nu skulle göra en, tänk om den blir ful? och jag blir tvungen att gå omkring med något som en gång i tiden kanske möjligtvis liknade en blomma? (eller vad det nu blir) Och tänk när jag blir gammal, jag kanske blir känd som Fanny, Pantertanten med den hemska tatueringen?
Eller inte. För vem säger egentligen att den kommer att bli hemsk?

Söta Sanna ritade ju några förslag på tattoos, G-klavar närmare bestämt...funderar på att ha en på fotvristen.












Gillar denna med, fast lite tråkigt kanske att ha en som någon annan redan har, men den är skitfin:





Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Johanna

Jag tycker du ska göra en :D För jag vill också göra en ;) hehe... Nemen du hade verkligen jätte många snygga där :D

Postat av: Sanna

Jag gillar den där det står min favvo "pil" :)

Postat av: Fanny

haha, ja jag hade mina misstankar:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback